Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 21 okt 08, 13:10

Opprinnelig postet av Holters

Det blir bare tull å hevde noe slik når så mange har reagert på hans oppførsel. F.eks. fikk jeg tilsendt SMS fra flere personer under kampen om at "Zoran dreit på draget igjen", så det er mange som reagerer på oppførselen hans.

Hvorfor tror du han reagerte Holters? Når personer i PH-styret og andre sentrale personer gir beng i å bidra til tribunelivet så må man reagere. Som styremedlem burde man ihvertfall ta seg selv i nakken og ikke bare stå der med armene i kors uten å bevege så mye som en muskel i trynet, da bør man være en foregangsperson når det gjelder sang og engasjement.

Opprinnelig postet av Holters

Formålet må være å lære opp og innføre felles aksepterte normer for feltet, og det gjøres ikke ved hjelp av slike upsykologiske metoder f.eks. BRH står for. Man må være langt smartere. Nettopp av den grunn tror jeg aldri BRH kommer til å få det som de vil, da de bruker helt feil virkemidler.

Utdyp gjerne.

---------------------------

Burn in hell, por favore..


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f