Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 21 okt 08, 12:38
Endret: 21 okt 08, 12:39
Endret av: Supreme NTM

Opprinnelig postet av Lars 29

Ganske interessant at du Surpreme kan påstå at hans engasjement aldri har gått over styr og at jeg og andre bare har feil som mener dette. Vi har tydligvis overreagert vi da. Og alle vi bør bare komme oss vekk fra PH-tribunen og ta med oss alle tantene og indianerne i samme slengen. Men bra at du har en helt og helgen du ser opp til da. Gøy at det finnes mennesker som Zoran som du påpeker som er feilfrie. Hvor gammel er du forresten 16? akkurat fått mopedlappen?  Utifra din argumentasjon virker det bare slik. 

Alle som så hendelsen på Holmen hvor jeg var en av de som fysisk måtte stoppe han da han skulle ta en av våre egne, + endel andre hendelser på mange turer hvor man kaster capser og verbalt sier det ene og det andre, er uenige med deg. Mange støtter FFK verbalt like mye som deg og vennene dine selv om vi kanskje ikke hopper like mye, liker bruk av tromme, eller liker å synge samme sang i 20 min. Er så lei av at sånne som deg gjør deg mere verdt enn andre supportere. Unge, gamle, jenter etc er faktisk like mye verdt som deg og like velkommen. Mange bidrar, selv om ikke alle synger like høyt som deg. Målet som jeg skrev er at vi bør få folk til å bidra mer på en positiv måte, å kalle folk negative ting , kaste capser og sette seg selv over andre supportere tror ikke jeg er veien å gå. Ha en fin dag på skolen:-)

Det må jeg si... Utrolig modent av deg og selv foreslå at de som ikke er enige med deg er yngre enn deg. Si meg, hvor gammel er du selv? 12? Det er ingen argumentasjon, og det er da vitterlig ditt innlegg heller ikke. Det er en mening. Jeg mener han aldri har gått over styr og at det er sånn en forsanger skal håndtere tribunen. Du får gjerne være uenig, men bare fordi du føler deg tråkket på (?), eller simpelthen slipper opp for gode synspunkter, så la vær og prøv på den patetiske og overdrevent simple formen for herskerteknikk.

Jo alle er velkomne på stadion, det er jo akkurat det jeg skriver. Men når man står på et felt hvor man får billige plasser for å bidra visuelt og verbalt på kampen, så forplikter man seg faktisk til å gjøre det, enten det er nedfelt i en kontrakt eller ikke. Da blir det feil å klage på at en person prøver å opprettholde dette. Zoran fikk også masse drittmeldinger slengt mot seg, og når folk begynner å gå på hans person, som det har gjort uttallige ganger før, så er det ikke rart han tar seg nær av det og reagerer. Det er ikke bare på stadion han har opplevd det, det privat, på jobben, til og med familien hans har fått lide. Uansett om han kaster en caps eller skriker høylytt så har da aldri Zoran gjort noen skade? Han har derimot hevet stemningen og tribunekulturen her til et unaturlig høyt nivå.

 

Beklager du må ha rett. Jeg håper den som ble truffet av capsen ikke sitter igjen med varige mén, enten det er fysiske eller psykiske mén. Jeg håper det ikke preger din fremtid, alle som har blitt truffet av en caps vet hvor tøft det kan være. Har selv blitt truffet av en, og jeg sliter fortsatt med det, sover dårlig om natta i perioder, og lider av angstanfall.

Ok, jeg setter det på spissen, og selvfølgelig kan man si fra når man mener Zoran går for langt, men det er så patetisk å omtale Zoran som en aggressiv, farlig og uberegnelig mann som flyr på alle og enhver.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f