Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Superkjegle

A-lagspiller

Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 246

Lagt til: 20 okt 08, 15:52

Opprinnelig postet av kjell

Poenget mitt er bare at LSK får kort hvis de spiller stygt. Utvisninger og karantener. Noe de ikke har fått veldig mye av i år. Kanskje det er en myte at de spiller så stygt?

Du er klar over at Ophaug er ute i ett halvår pga skade fra LSK kampen? Wallace måtte gå ut med skade, og kampen var ett kontinuerlig gult kort til LSK som brukte for mye krefter over hele fjøla med knotter alle veier.

Hvorfor tok ikke dommeren det? Si det, han er kanskje fan av fysisk fotball? Han ga sågar LSK dobbelt så mange frispark som FFK, selv om hele kampen var dytting og stygge sene taklinger.

I fjor hadde LSK en mann hvis jobb var å obstruere Shaban på dødballer i kampen på stadion, ønsker vi egentlig ett slikt lag som fintrener ufinheter?

Skal gjerne innrømme at jeg ikke liker fysisk gampefotball, og ønsker at LSK og HamKam rykker drar dit peppern gror.

Forøvrig, som noen sa, grunnen til at LSK gjorde det dårlig i fjor var alle de røde kortene i følge Nordli..

---------------------------

GÅ SJÆL RHINO!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340