Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 20 okt 08, 00:09

Fornøyd? JA! Tenkte ikke tanken på medaljer før sesongen, selv topp fem virket vanskelig. Sølv er gull i mine øyne. Håper bare at vi sikrer sølvet mot Molde neste kamp. Da spår jeg en flott kamp mot Lyn, hvor ingen av lagene har noe å spille for, og det blir festfotball hvor begge lag slår seg løs. FFK scorer på sine sjanser, Lyn ikke. 5-0 og vi befester posisjonen som beste hjemmelag. 10 av 12 hjemmeseire er intet mindre enn imponerende. I hvert fall med tanke på at vi aldri i livet skulle tapt 3-0 for Stabæk, og at vi kjempet med 10 mann mot RBK.

Må si jeg ble småkvalm da vi så bilder fra Onkel Blaa. En gjeng femi pappagutter som så ut til å plutselig bli fotballsupportere skal liksom feire gullet. Unner spillerne på Stabæk gullet, de har stått for underholdende fotball, men det som ser ut til å være majoriteten av supporterne der? Næsj!

En ting er sikkert. Siste hjemmekamp mot Lyn skal ikke jeg kjøre bil hjem!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f