Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 19 okt 08, 22:12

Opprinnelig postet av Planken

Opprinnelig postet av Marcus

PH er til for å STØTTE LAGET VISUELT OG VERBALT , når man ikke synger, da må man tåle å bli snakket til  !!

Så du er en av de som ikke klarer å forholde seg til realiteten, altså. Det er slik at det pr. idag ikke er noe krav om å synge i 2x45 for å stå på feltet, og da kan man ikke kjefte på folk for at de ikke gjør dette. Selvsagt kan man oppfordre folk, men ikke oppføre seg som det vi så idag.

Dette kommer man bare ikke bort fra, uansett hva du sier.



jeg klarer fint å holde meg til realitet, jeg vet godt at det ikke er noe krav på å synge i 90 min på feltet, men jeg vet også det at når man står på feltet så skal man synge, og de som ikke gjør det, ja de har vell for faan ikke noe der å gjøre, beklager men sånn er det bare.  Zoran kastet capsen på en, dette har vi opplevd før også, jeg kan ikke skjønne hva som er så gæli med det. tror ikke noen blir skadet av dette,   
og at vi trenger en forsanger som klarer å få med seg mange, uansett har Zoran mange fler som støtter han en de som er imot han og vil ha han vekk

---------------------------

RHE


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f