Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 19 okt 08, 21:27

Opprinnelig postet av jambo

Å påstå at han ikke har evnen til å få med seg folk å synge kan du ikke seriøst mene?? Dagens prestasjon taler for seg selv. Nå synes jeg man bør ta et oppgjør med seg selv i PH. Skal man kaste ut de få som ikke synger slik at Zoran kan få haugen til å respondere som idag og lage et trøkk uten sidestykke de 2 siste sesongene? Eller skal man la mindretallet vinne og få fortsette å snylte billige billetter og bidra til å holde stemingen nede slik at PH bare fortsetter å være en skygge av seg selv??

 

Tror de fleste velger førstnevnte.

Du bør lese en gang til hva jeg skriver. beklager at det ikke kom tydelig nok frem. Ja Zoran er dyktig til å få folk til å synge, men når han kaster caps på folk, brøyter seg veg opp på tribunen osv så blir folk forbanna og slutter å synge. Dette skjedde også delivis i dag. Så lenge han ikke klarer å oppføre seg som en voksen person så sorry. Da har han ingen ting som forsanger å gjøre. Ja helt enig i at forsangeren er viktig men denne personen er ikke hevet over loven. Hadde en annen person gjort det zoran gjorde på tribunen i dag hadde han blitt kastet ut av stadion og mulig også utestengt. De samme lover og regler gjelder også for zoran. INGEN er hevet over loven og da mener jeg INGEN!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f