Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 14 okt 08, 12:26

Opprinnelig postet av solano2

Det er rett og slett utrolig å se hvordan har klarer å legge det frem som at Red Beavers er den store stygge ulven, mens Blue Warriors kun er små, snille lam.

Er det forresten ventet noe bråk i Stjernehallen i morra? Tonen mellom Red Beavers og Klanen er vel ikke den beste lenger?

 

Dette var faktisk et helt utrolig bra brev. Her tar de et klart oppgjør mot Casuals problemet og at Stjernen ikke ser alvoret i dette. Som de også skriver " Det var fra disse personene at det ble kastet ølboks mot personer inne på Dickens. Hockeymiljøet i Norge er ikke stort nok til at man kan godta slike grupperinger å få fotfeste. Dette vil kun være med på å skade idretten som vi elsker".

Som de skriver her var det ikke RB generelt som sto bak bråket men de jævla casuals idioitene. Ikke nok med at Casuals vil kødde med fotballen i byen vår nå skal de f... meg kødde med hockey også.

Lederen for BW skriver også"Ca. 1 uke i forveien ble BW informert om at det er en gruppering casuals som har begynt å gå på hockey i Fredrikstad. Det ble opprettet kontakt med RB og spurt om dette var noe dem visste om. Her ble det sagt fra RB sin side at dette visste de om, men at de var usikre på om hvordan de skulle forholde seg til dem."

og

"RB og vaktansvarlig mente at da kunne dem kontrollere denne grupperingen bedre og at dem måtte følge RB sterke indre justis. Vaktansvarlig sa også at det ville være egne vakter med på supporterbussen til RB. Dette var ikke tilfelle. Undertegnede ga klar beskjed om at dette var en beklagelig holdning av RB og Stjernen, siden dette var etter mitt synspunkt å legitimere og godkjenne slike grupperinger innenfor hockeymiljøet."

Det som skrives her er jeg 110% enig i når RB sier at de vet hvem disse bøllene er men egentlig ikke gidder å gjøre noe med det er det samme som å akseptere det. (den som tier den samtykker)

Som gammel stjernen gutt hater jeg sparta men her må jeg dessverre krype til korset og innrømme at de har rett i alt de skriver her.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f