Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

foyn

A-lagspiller
Ble medlem: 20 sep 07
Innlegg: 424

Lagt til: 09 okt 08, 12:14

Opprinnelig postet av Willy Renè

Opprinnelig postet av Rune Haugen

Jeg er bare glad til at penga renner inn i kassa jeg, og jeg er ikke av de som klager hele tiden heller. Det gidder jeg ikke bruke kreftene mine på.

Men å kalle folk utenbys i fra for ekte supportere gjør jeg nok ikke.

Selv om jeg bor i Sarp så er jeg født og oppvokst i Frstad. Kan vel få lov å kalle meg Frstadgutt da, (hvis det ikke plager deg).

Og en av mine sønner, 26-åring, født og oppvokst i Skjeberg, men sier til kolleger og andre i Oslo, hvor han bor og jobber, "Jeg er fra Fredrikstad".

Gjøkkeno` det vel, Rune ?

Jeg har mye familie i fredrikstad og hadde mye matcher på sentralidrettsanleggeg og på stadion som liten tass. Det var mye moro det, men når jeg vokste opp skjønte jeg jo at jeg er født, oppvokst og har røtter i blått/hvitt. Hadde ikke hatt noen problemer med å gli inn på fredrikstad stadion for jeg tviler på om 10 % av de som går der nå vet hvem Tommy Warchoel, men kunne aldri falle meg inn å si at "jeg er fra fredrikstad" fordi det er et "morsomt" lag e.l.

Rune Haugen for presiden - han vet hva det dreier seg om..

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340