Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 30 sep 08, 22:08

Patrioten er vel den her inne som gjør mest skam på brukernavnet sitt. Kan ikke komme på en eneste gang at han har vært positiv til noen ting.

Alt er bare dritt og møk! Alle de som så kampen må vel ha fått med seg at Everton var meget bra, og at potensialet ligger endel høyere enn Tippeliganivå. Men neida, vi fokuserer kun på det negative. Det blir bra vettu.

Tarik var drit, Everton drit, Adiyiah allerede dritt, og Wallace var vel også et bomkjøp om jeg ikke husker feil?

Vel, over til kampen;

1.omgang var brukbar i perioder, men alt i alt skuffende med mange pasningsfeil.

2.omgang var veldig bra, da stemte det meste unntatt noen svake avslutninger, bl.a fra Everton. Men kapper jeg hodet av han fordet? Nei, selvsagt ikke. Her er det potensiale i massevis!

Var ikke meninga egentlig å kritisere enkeltpersoner her inne, men denne gangen klarte jeg ikke å dy meg...


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340