Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 30 sep 08, 20:40

Opprinnelig postet av Carlsberg

nå skal jeg komme med en påstand jeg ikke nødvendigvis har belegg for, men som jeg tror stemmer:

FFK har gjort en piss-dårlig jobb med disse gutta.

Så vidt jeg vet har de ikke hatt noe tilbud uten om fotballen, ikke skole, ikke norskopplæring, ingen ting...uten om en playstation. Greit nok at kanskje gutta selv kunne stått på mer, men de er unge, i et fremmed land og burde ha blitt ivaretatt.

Her er det nok først og frems et spørsmål om holdninger......

Kommer du til et nytt land og ikke selv klarer å lære et språk så du kan bli forstått etter ca 2 år, da vil jeg påstå at det er noe galt med holdningene. At de i tillegg reiser hjem på vinterferie og kommer tilbake utrente og må starte tilnærmet på null vitner ikke akkurat om rett innstilling.
At FFK også har gjort noen feil her er nok riktig, men første betingelse for å lykkes er at du har de rette holdningne, og prøver å gripe de sjansene som du tross alt blir gitt når du har et hav av fritid og god lønn som profesjonell fotballspiller. Å sette seg til med Playstation  på fritiden er nok ikke måten for å bli en god fotballspiller. Trening og atter trening er eneste oppskriften på suksess. Kanskje noen i Frankrike kan fortelle dem det på et språk de forstår?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340