Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 30 sep 08, 18:07

Opprinnelig postet av JipJap

Når man aspirerer til (eller har) et yrke som fotballproff, så er det faktisk slik at man må tåle "supportere" på både godt og vondt. Om man ikke takler saklig kritikk så får man velge et annet yrke. Usaklig kritikk er det bare å ignorere over nett, de som kommer med slikt har ikke peiling uansett.

Saklig og saklig fru Blom. Du kommer vel aldri over debatter hvor subjektiviteten råder høyere enn hos fotballsupportere. Jeg har nok ikke sett mye saklig kritikk av fotballspillere her på dette forumet. For min egen del er jeg drittlei av folk som tror de er allvitende, kan dømme en spiller på to sekunder og tror de vet akkurat hva som er best for laget. Jeg pleier alltid å være avventende, vet du hvorfor? Av samme grunnen som gjør fotballen til verdens vakreste spill. Det er totalt uforutsigbart og alt kan skje. Selvsagt går det an å mene noe om spillere, men når man tror man vet så godt hva som er best for laget bør en vel kanskje tenke på at spillere faktisk kan lese det, og det da slettes ikke er godt for laget...


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340