Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 29 sep 08, 10:46

Jeg er mye mer positiv til Everton etter at han kom til mange sjanser og spilte veldig bra, enn hva jeg hadde vært hvis han hadde tuppet inn et flaksmål. Det at han kommer til sjanser og viser bra teknikk, viser at han er en god fotballspiller med bra kvaliteter. Det at han ikke scorer mål sitter oppe i huet hans, og med mental trening kommer måla etterhvert!

Han gjorde mye bra med ballen, og den avslutninga hans med yttersia av foten i andre omgang som går rett over målet er en lekkerbisken. Hadde den gått inn hadde det vært rundens mål, soleklart! Men det jeg syns er like positivt er at han jobber som bare faen, og klarer å mobilisere krefter på slutten når han egentlig er helt utslitt! I tillegg var han god som møtende spiss, og hadde grei fart også. Positivt!

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340