Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 29 sep 08, 10:40

Jeg syns det var flaut når enkelte begynte å pipe laget av banen- det håper jeg aldri skjer igjen! Syns det er pinlig å se på når Brann-fansen buer ut spillerne sine til pause hvis de ikke leder, så håper ikke det skjer her igjen.

Men, jeg syns det må være lov å vise litt misnøye over spillere som presterer dårlig. Personlig sitter jeg og diskuterer og snakker om spillere jeg syns tar feilvalg eller presterer dårlig, men det kunne aldri falle meg inn og skrike til dem eller bue på dem. Var flere ganger jeg var irritert på at Gashi slipper ballen for seint og at midtbanen vår jogga etter en periode i 1.omgang når vi vet at Godset er gode på kontringer. Men likevel, man skal ikke bue eller pipe mot egne spillere.

Ellers enig med Frode som vil ha mer applaus når det først går bra! Ros det som er godt, og gi spillerne mer selvtillit. Dette er noe jeg kunne ønske Plankehaugen var bedre på også. Så over de som spilte i går og vi mangler sang til Örlund, Martinsen, Gerrbrand, Perreira, Thomassen, Barsom, Gashi(?), Everton og Gardar. Vi klarte jo heller aldri lage noen sang til Tarik, det største talentet vi har fostret opp på mangfoldige år.. Alle spillerne burde hatt en sang som vi kan synge når de gjør noe bra, eller når de trenger støtte!

Se bare på Stabæk-fansen, de har allerede en sang til Pontus Farnerud som kom i sommer...

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340