Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 27 sep 08, 15:00

Jeg mener det er et ganske vitalt punkt som ikke blir belyst nok, og det er at hvilken rett har fotballsupporterklubben PH til å gi bort støtte fra fotballsupportere i til hockey? Jeg personlig syns hockey er noe av det kjedeligste jeg vet, finnes ikke int. Hadde jeg vært det, og vært en del av Beavers, hadde jeg som Beavers tatt initiativ og skaffet disse pengene selv. Så lenge vi ikke ER en lik supporter eller sports organisasjon som VIF er, så ser jeg heller ikke nødvendigheten i å engasjere oss i det, spesielt ikke når vår kultur på stadion ikke akkurat er på topp!

For the record: Jeg er veldig for at et standpunkt hvor klubbene og supporterne innen Fredrikstad idretten skulle samles over en lest, eller i det minste under en form for paraply/parasoll :)

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340