Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 22 sep 08, 08:46

Opprinnelig postet av Knuty

Greit at det koster å ha gode spillere i troppen, fullstendig klar over det. 

Men tør vi virkelig å lønne spillere høyere, uten noen garanti for at driftsinntektene øker? Jeg synes det er svært skummelt å drive en fotballklubb på lånte penger, eller på investors godvilje. Det KAN gå bra, men det finnes mange eksempler på at det ikke alltid er tilfellet. 

Klubben sliter jo virkelig økonomisk, selv om mange her inne nekter å innse det. Medaljesjanser og alt er spennende det, men vi må klare å tenke på den langsiktige driften av klubben også. Begynner vi å bruke investormidler til å lønne spillere kan vi sikkert tiltrekke oss gode spillere. Men, hva i all verden skal vi gjøre den dagen investorene sier stopp?? Jeg er altfor glad i denne klubben til at jeg er villig til å ta den sjansen. 

Og bare så det er sagt, jeg håper virkelig vi får fornyet kontrakten med Wehrman, han er uten tvil lagets viktigste spiller. Håper bare vi får en avtale som begge parter kan leve med. 

 

Nå var det jo Høili sjøl som gikk ut i avisa å krevde at FFK ga Whermann ny kontrakt da. Pointet mitt var at han bør holde seg for god til slike utaleser hvis han ikke har planer om å følge opp med penger... Han av alle må jo vite at klubben sliter økonomisk...

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
11 kæll i rødt og hvit, vi skal bli ditt mareritt


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340