Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 18 sep 08, 08:57
Endret: 18 sep 08, 09:02
Endret av: Tøfflus

Opprinnelig postet av Rune Haugen

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Hæ? Nei jeg snakker om å se andre lag på stadion hvis man bor i andre byer i stedet for foran TVn. Må i såfall være en veldig interessant kamp da, og at den ikke kolliderer med FFK-kamper, men det er da for faen ikke noe galt i å ville se litt bra fotball?

Da er vi ulike i såfall. Som jeg skrev i et innlegg tidligere så hadde jeg aldri gått for å se på RBK hvis jeg hadde flytta til Trondheim. Ikke om de hadde møtt Real Madrid engang. Hjelper ikke det døyt hvor bra fotball som spilles. Det er ikke det jeg er ute etter når jeg ser fotball. Jeg er der for å vinne med det laget jeg holder med. Hadde jeg flytta til Trondheim så hadde jeg slutta å se fotball.

Du verden. Jeg har bodd i Trondheim i drøye seks år (før det var jeg fast på Fredrikstad Stadion i halve 2000, hele 2001 og halve 2002 - fra jeg fikk lappen og fram til jeg flytta) - og har aldri sett noe galt i å gå på Lerkendal og se kamp når det ikke kræsjer med FFK-kamp. Selvsagt vil jeg se de rødhvite, men om FFK spiller lørdag går jeg mer enn gjerne på Lerkendal søndag og ser RBK spille mot Brann.

Men så kan jeg også fint finne på å sette meg ned mandag kveld og se Spurs-Villa på TV. Spillet fotball fascinerer meg, og er det gode lag underholder det meg. Men selvsagt - det virkelige engasjementet våkner først når jeg er ringside når FFK spiller.

PS: Den mest selsomme fotballopplevelsen var, av alle steder, i Rio de Janeiro. Vi (sivilingeniørstudentene i kjemi) var på klassetur dit i 2005, og noen av oss fant ut at vi ville dra på fotballkamp. Vi fikk billetter til cupkampen mellom Fluminense og Vasco da Gama, på Maracana. De mest ihuga Vasco-supporterne sto på øvre tribune rett over oss - og da de dro i gang noe alvorlig synging med dertil hørende hopping og dansing, begynte det å løsne betongbiter fra øvre tribune. Vi som satt på nedre ble dermed raskt og bestemt flyttet en del meter bort, og et område på ca 100 seter ble sperret av Laughing Kampen endte forøvrig med at Vasco da Gama vant på straffer.

 

---------------------------

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f