Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 18 sep 08, 02:04

Opprinnelig postet av FFK1903

Om ikke i Norge, så i hvert fall i England for min egen del. Der pleier det som regel å bli til at jeg går på kamper mellom lag jeg overhodet ikke har noe forhold til. Eneste norske kampen hvor FFK ikke har vært involvert som jeg har sett på en stadion må være cupfinalen mellom Brann og Rosenborg for sikkert ti år siden. Selv ikke etter fire år her i Stavanger har jeg sett en Viking-kamp hvor ikke FFK har vært på motsatt halvdel. Men det er egentlig tilfeldig. Hadde valget vært mellom å sett en Viking-kamp på TV eller sett den på Viking stadion, hadde det nok blitt sistnevnt om forusetningene lå til rette.

Har vel ikke akkurat en flust av dem selv. Eneste kampen er Vålerenga-Brann i Royal League hvor jeg fikk gratis billett av en kompis. Men må innrømme jeg var litt frista til å se derbyet nå på mandag, men kom fram til at billettene var altfor dyr ifh til stemning og fotballkvalitet.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f