Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 18 sep 08, 01:11

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Opprinnelig postet av Thor Gunnar

skjønte det at du ikke tok pointet mittTongue out men drit idet, hva synes vi om at de begynner å gå løs på 14 - 15 åringer?

Så forklar det da...

Og dette 'angrepet' på Lynsupporterne i t-banen har jeg hørt er ekstremt blåst opp av både medier og Lynsupportere. En som bor på samme studenthjem som meg satt på samme t-banen og de Lynsupporterne som fikk en 'ørefik' eller to var de som ba om det, og ingen av dem var under 20...

Det man gjerne unnlater å fortelle i mediene er at to Vålerengasupportere rappa et Lynbanner, dem fra Lyn løpte etter og noen tok dem igjen og banka dem opp i samme slengen. Er vel det som også var årsaken til at det var et par VIF som var aggressive.

Pointet han ville frem til, som jeg forstod det var at midt i en situasjon hvor man prøver å gi et statement till NFF om å få stå, som ikke er umulig at kunne gå igjennom etter trykk fra supportere, så ødelegger denne type holdninger det "gode samarbeidet" om du vil mellom supportere og NFF, og det blir lettere for NFF å se en annen vei. (fryktelig lang den setningen)
Kan prøve meg på en dårlig sammenligning; Du har et godt rykte på deg, og er flink og oppriktig på jobb og skal i lønnsforhandlinger. Dagen før denne lønnsforhandlingen så forsover du deg til jobben, ikke nødvendigvis det beste utgangspunktet før forhandlinger, selvom det kun har skjedd denne gangen.

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340