Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 17 sep 08, 21:11

Syns dette Disiplinærutvalget gjør mye merkelig, egentlig.

Hvis vi tar situasjonen med da Silva. Greit, han får karantene for uaktsom oppførsel- men er det egentlig mulig å si noe annet enn at han gjør det med overlegg? Dessuten kan en sånn nedskalling være veldig farlig for motstanderen, det mener jeg man skal ta med i betraktning. Angrep bakfra er vel feigt?

Så Kvisvik-situasjonen. Det bør vel ses på som formildende at flere RBKspillere har forbrutt seg mot regelverket før frisparket går, og at dette provoserer Kvisvik? Det er mange RBK-spillere som er for nærme ballen pluss at Jarstein takler faktisk Kvisvik. Jeg mener det aldri er noe straffespark, men det bør ses på som formildende at han faktisk blir taklet. Når da Jarstein i tillegg er så usportslig at han holder fast Kvisvik og, mest sannsynlig, slenger en del dritt syns jeg det bør tas med i betraktningen.

Hva skal Kvisvik gjøre? For min del ser det ut som om det er en blanding av at han sparker og prøver å riste seg løs. Men Jarstein holder faktisk Kvisvik fast, bør ikke da Jarstein også ha en straff?

Og nå har jeg faktisk tatt av meg FFK-brillene(sånn halvveis, hvertfall(:  ). Jeg mener det ikke henger på greip med 3 kamper til Kvisvik og 2 kamper til da Silva.

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340