Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 10 sep 08, 09:16

Hva med Per Egil Flo fra Sogndal? Er muligens en spiller vi bør ha i kikkerten, samtidig som vi har kikkerten rettet mot Sogndal så kan vi også se litt på Even Hovland! Begge er født i 1989 og er regnet som store talenter. De har spilt samtlige kamper fra start for Sogndal i årets Adeccoliga. Nils Johan Semb har de på 10 på topp lista si over norske talenter. Vi har vel en god kjemi med Sogndal etter at de har fått låne Stadheim billig(så vidt jeg har fortstått) de to siste åra, kan kanskje være et fortrinn i eventuelle forhandlinger.

Noen som vet mer om disse guttene? Skal innrømme at jeg ikke har sett de i aksjon, men ut i fra omtalen deres og at de spiller for en klubb som ikke har mulighet til å holde på store talenter, så tror jeg vi har mulighet til å gjøre veldig gode dealer på framtidens norske spillere her.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340