Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 24 mai 04, 16:54
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
KTE/Harry har hele tiden påpekt at fordelen med å vente til sommeren er at da har man mye større muligheter til å vurdere hvor på banen og hvilke spilletyper man vil forsterke med og den tankegangen synes jeg faktisk ikke er så dum.:ffk:


100% Enig!

Til FFK-Thomas: Nei, de har ikke bare gamblet. Når Eggen/Hansen sa at de skulle jobbe intenst for å fortserke med klassespillere uten at det har skjedd, betyr ikke at de ikke har forsøkt. Det er her jeg mener enkelt uttaler seg på syltynt grunnlag. Det er kun Eggen og Hansen samt andre i FFK som vet hva som ble gjort. Og når det ikke lyktes var det rett å gå ut å si at man ikke så etter føer, da var et på tide å begynne å jobbe med de de hadde og skape ro.

Eggen/Hansen sier også nå at de skal forsterke og jeg er enig, alle er enige i det. Og nå vet vi hvor vi skal forsterke. Og de kommer til å forsøke og de kan misslykkes. Da må vi støtte opp om det laget vi har, ike fortsette å hetse Eggen/Hansen og Hagen osv!

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340