Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 24 mai 04, 14:02
At Harry sa at flere spillere ikke trengtes, var muligens for å skape ro i spillergruppa nå i vårsesongen. Synes også det er ganske fornuftig å la vær å gå til media hver gang en ny spiller skulle være aktuell. Kan jo være like greit å holde sånt innad i klubben inntil allle brikker er på plass. Jeg for min del ville synes det var mer frustrerende hvis flere spillere klubben er på jakt etter glipper ut av hendene hver gang etter å blitt lansert i media først. Synes ihvertfall det i vinter.
Jeg står ihvertfall fast ved at jeg tror klubben for tiden jobber med et par finske spillere i tillegg til Kallio.
Jeg synes at klubben kun burde se seg om utenlands når forsterkninger nå skal handles inn. Norske toppspillere er så overprisede at de nesten ikke er verdt pengene. Hvis klubben sikter lavere, vil det være blandt spillere som ikke plasser på andre TL lag.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340