Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 24 mai 04, 11:07
Hvis man mener vi så noe Eggen ikke så tror jeg man er ute og ror. Jeg tror også Eggen så hva vi manglet, jeg tror også Eggen og FFK`s styre gjorde det de kunne mht. å forsterke, men det skal skje innefor visse rammer, også økonomiske. I tillegg er ikke FFK og Fredrikstad nødvendigvis så attraktive for spillere utenfor Fredrikstad som det er for oss. Hvilken spiller med fast plass på laget forlater Lillestrøm, Rosenborg, Brann, Stabæk, Viking etc. fremfor et nyopprykket lag?

Det er lett å si at FFK ikke gjorde jobben, men man uttaler seg da på syltynt grunnlag. Man uttaler seg da på hva man leser i FB, en avis som kunne melde at vi 100% sikkert fikk Lindbæk.

Jeg stoler på Eggen og Harry Hansens omdømme frem mitt eget. Jeg stoler på at de tar de grepene de kan innefor de rammene de har. Om vi rykker ned iår så er det et steg tilbake, men ingenting å skamme seg over. Men jeg tror 100% at vi klarer oss frem til det motsatte er bevist! Og som jeg støttet FFK i 2 og 1 div før skal jeg fortsette.

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340