Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 06 sep 08, 21:16

Ut i fra hva jeg kunne skjønne, mente Carew i intervjuet at han ikke var skadet og at han ikke hadde bedt om å bli tatt ut. Kan ikke da skjønne hvorfor Hareide velger å sette innpå Gamst Pedersen? Trodde han seieren var sikret? For det første tar han ut Carew som er vår beste spiller, og som er et enormt oppspillspunkt. For det andre ødelegger han venstresiden vår med kombinasjonen Riise/Winsnes som var meget bra. For det tredje har jo ikke Gamst Pedersen prestert på lenge.

Hareide varierer også for mye i formasjonene. Foran neste kamp kan det godt hende vi spiller 4-5-1, vi får ikke noen kontinuitet på det vi driver med. Tarik Elyounoussi bør jo være selvskreven på landslaget, det er det overhodet ikke noen tvil om. Sender man ikke ut veldig feil signaler når Tarik debuterer med scoring og ikke er med neste gang, mens Iversen forsover seg til landslagssamling og er i startelleveren neste gang? Nå spilte jo Iversen bra i dag, og er etter min mening god nok for landslaget- men likevel.

Ellers syns jeg det er mye positivt. Høgli har bra kontroll på backen sin og bidrar bra offensivt til tider, Riise er en skikkelik vingback som vi dro mye nytte av. Kom til mange innlegg. Skjelbreid løp mye, helt ok kamp. Andresen spilte overraskende bra, men har mye å gå på syns jeg.. Winsnes var meget god, slo flere krempasninger. Carew og Helstad hadde vel ingen spesielt god dag på jobben, men spesielt førstnevnte får godkjent. Iversen var bra, syns jeg.

Hareide skuffer meg stort.. Bør etter min mening få fyken. Jeg er ikke tilhenger av å sparke trenere ved dårlige resultater, men det gjelder først og fremst i klubblag. Hareide har dreti seg ut gang på gang. Utrolig at han ikke klarer å luke bort tabber på defensiv dødball? Vi har jo massevis av svære gutter og burde sluppet inn lite mål på defensiv dødball, men neida..

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340