Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 02 sep 08, 15:40

Opprinnelig postet av denialsander

 

Hehe. Jeg tror FB er virkelig på bærtur når det gjelder videresalgssummen. Men når FB skriver om FFK Sport, styre og stell i klubben må dere ta i betraktning at det fortsatt synes å være mange som har skjulte agendaer og ikke minst: Det virker klart og tydelig at enkelte IKKE ønsker arbeidsro for ledelsen...

Mange rykter og summer, offentlig krangel om avtaler, granskninger, oppslag i DN, etc, etc. Det blir spennende å se hvem som tegner seg som aksjonær i emisjonen - for å se om det er noen nye grupper på vei inn. Hadde ikke gjort noe med litt friskt blod her...

Mulig jeg er litt på bærtur nå, eller at ikke hele artikkelen står i nettutgaven? Men i mitt hode synes jeg ikke det er bra at det kommer inn nye og fler aksjonærer. Det betyr jo bare at FFK`s eierandeler fortsetter å skrumpe inn. Eierskapet i FFK sport ASA er nå på 40 %. Det diskuteres om de skal selge seg ned til under 33,3%, eller altså under 1/3 dels eierskap.

Som det står i artikkelen:

 "At klubben har minst 1/3 dels eierskap er viktig. Skulle det bli snakk om endringer av vedtekter og andre sentrale og viktige spørsmål kan dette forhindres dersom en aktør eier 1/3 del eller mer. "

Hvordan kan dere juble for slikt?

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f