Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 24 mai 04, 02:02
Endret: 24 mai 04, 02:04
Opprinnelig postet av ajg

Jeg synes det er skremmende at det er så stor foskjell på FFK og HamKam. Vi slo HamKam i begge kampene i fjor, i år er de brått flere klasser bedre enn oss, uten nevneverdige forsterkninger.


Jeg tror ikke det er så veldig stor forskjell på FFK og Ham-Kam i år heller. Det er små forskjeller i prestasjonene som desverre for FFK utgjør store forskjeller i resultatene. Den mest opplagte forskjellen er at Ham-Kam ikke gir motstanderen noe gratis, er det fare på fere så feier de kompromistløst unna. Er ingen vits i å ta unødvendig sjanser bak der, for gjør man en liten slurvefeil så blir man hardt straffet på dette nivået. Kampen på Hamar var et godt eksempel på hvorfor Ham-Kam er et topplag og FFK et bunnlag. Vi hadde flere sjanser og et spillemessig overtak i store perioder, men vi er ikke gode nok der kampen avgjøres, nemlig forann måla. I angrep så er vi ikke tøffe nok og beslutsomme nok inn i kassa. Hadde vi vært det så hadde vi scora enda flere mål. I forsvar så er vi enda mindre beslutsomme og der blir vi straffet hardt. To av målene til Ham-Kam gir vi dem, mens de gir gir ingenting gratis. Ham-Kam står igjen med 3 poeng, vi ingen. Ham-Kam er et topplag fordi de kjenner sine begrensninger og spiller deretter. FFK har enda ikke skjønt at det vi slapp unna med i 2.div.av fiksfakseri i forsvar blir baklengs i TL, og derfor ligger vi der vi ligger etter min mening. Faktisk når man tenker etter så hadde vi nesten en bedre forsvarsrekke i 2 div. med Tore P. og Trondsen i midten!

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340