Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 25 aug 08, 12:26

Jeg synes det skal være såpass takhøyde at man kan tillate rykter og forhåpninger i et forum som dette. Det virker som den eneste røde tråden som er igjen her inne, er at det er greit å pese de som tror de vet noe (i form av noe de har hørt på jobben eller lignende). Ofte er dette like mye ment som en kontroll på det de har hørt, enn en påståelse. Og da kaster folk seg over, enkelte er verre enn andre. De personene som har hatt mest hold i det de skriver og mener (siden jeg registrerte meg og begynte og følge med) er Holters og paco. Paco skriver ofte det han vet rett ut, og det er ikke så ofte som enkelte mener at han kan arresteres - noen ganger er det mindre feil, men hovedsaken stemmer. Holters er skummel, han må tolkes - og vet ofte mer jo mindre han sier. Liker sånne folk! Til sist står den gemene "hva var det jeg sa, jeg har visst det hele tiden" hopen igjen. Disse er verst til å halshugge, og generelt sett de kjedeligste.

 

Sant å si har jeg ikke så veldig mange meninger om fotball, men synes det er artig å kaste inn et innlegg i ny og ne.

 

On topic tror jeg Raymond har gjort helt rett i å godta en kontrakt ut neste sesong, og håper han plukker opp hansken og kjemper seg til ytterligere forlenging av kontrakten. Alt er opp til ham selv!

---------------------------

-Elsker alle-


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f