Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 22 aug 08, 12:04

Kvaliteten på de nye spillerne vet vi jo ikke noe om, men mht de andre kjøpene de har gjort som Barsom, Wallace, Gashi, Ophaug, Wehrman så er jeg positivt innstilt til de nye.  Vet ikke hvordan og når Tommy Runar kom inn, men han gjør også  sakene sine bra.  Først og fremst vil jeg gi dem ros for hvordan de har stått opp og ikke latt seg kjøre over av hverken Kvisvik eller Wehrman som begge har gode forhandlingskort og som begge er spillere jeg vil ha i FFK.  At de også la et fornuftig tak på hvor langt de ville strekke seg mht Hoff er også bra.  Om de nye er så gode som de håper så vil de legge press på de vi har og også gjøre FFK mindre sårbare ovenfor dem som vil presse opp egen lønn.

---------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340