Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 22 aug 08, 08:57
Endret: 22 aug 08, 08:58
Endret av: Magnum

Opprinnelig postet av denialsander

Men... All ære til de som prøver å handle norsk (FFK inkludert, med tanke på Hoff), siden jeg ikke nødvendigvis er overvettes begeistret over å se FFKs førsteelver bestå av 10 av 11 mulige spillere med annet pass enn det norske.

Når det er sagt synes jeg FFKs overganger til nå ser veldig spennende ut. Hvis de klarer å dra i land en flankespiller også (Kjære FFK-styre, kjære Spillerinvest : Kjøp Erkan!!!!) - da skal jeg sprette champisen.

Er ikke norsk han heller. Wink

Personlig driter jeg en lang marsj i hvilken nasjonalitet spillerne våre har, for å være helt ærlig. Det kan ha sammenheng med at jeg generelt driter en lang marsj i hvilken nasjonalitet, form og farge folk har i sin alminnelighet, men jeg har jo heller ikke kunnet unngå å sette at visse utenlandske spillere vi har/har hatt har lagt ned en større innsats i å "blø for drakta" enn visse av de norske vi har/har hatt (uten å ville skjære alle over én kam verken den ene eller andre veien).

Lokale spillere vil jeg gjerne ha! Og da regner jeg vel nesten hele Østfold som "lokalt",  ikke bare Fredrikstad-området. Er de ikke lokale, så vil jeg nesten heller ha en ivrig afghaner enn en opportunistisk og dyr nordmann som bare tenker på å komme seg videre til en "bedre liga" så fort som mulig. (Det var det gamle poenget mitt om å gjøre Tippeligaen til en bedre liga, da...).

Forøvrig begrenser min bekymring for "alle utlendingene" seg til å bekymre meg om begrensningene som ligger i regelverket.

Edit: Applaus til kvartetten fra meg også! Jeg har da heller aldri hatt mistillit til dem. Wink

---------------------------

Hater hat!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340