Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 20 aug 08, 21:50

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Opprinnelig postet av Plankekæll

Snakker om potensiale. Sjansene for at han lykkes i samme grad som OGS er små, men med litt hell og lykke på veien skal man aldri si aldri.

Jeg skjønner jo selv at sannsynligheten for at det skjer er tilnærmet null, men nå er jeg en optimistisk person også da. Wink

Latterlig. Moa er vel snart 24 år. Han er ikke noe talent lenger. Har han potensiale, har han vist mesteparten av det allerede.

Joda, er enig i det du sier. Men det er hans første sesong i Tippeligaen, han har tidvis spilt glimrende. I tillegg har han vært endel skadet. Gi han litt mer tid. 24 år er vel heller ingen alder. Det er ikke alle som slår ut i blomst på likt.

Og for å svare en annen person over her; joda jeg er full av respekt for det Ole Gunnar Solskjær har fått til i sin tid som fotballspiller.

Om man kaller Moa talent eller ikke talent er helt uinteressant for min del. Jeg vil kalle han en god spiller som har mulighet til å bli mye bedre med litt hell og lykke, og masse hard jobbing.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340