Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 20 aug 08, 21:28

Det er ikke bare bare å være FFKsupporter, humøret svinger ofte og veldig mye! Fra seier over Tromsø og muligens Hoff til FFK, til avslag fra Hoff og dumt utspill fra vår kaptein Wehrman. Så i dag kommer det flere gladnyheter: Everteon Santos Da Costa signerer, samme gjør denne bulgarske midtbanespilleren- samtidig som man har kommet nærmere enighet med Kvisvik og Erkan Zengin kanskje er aktuell. Det skal ikke være lett! :)

Syns denne Da Costa virker veldig spennende jeg. Han høres hvertfall ut som den typen spiss vi trenger; bevegelig og med bra fart, faktisk raskere enn Tarik. Og når Gremio blir karakterisert som en toppklubb på linje med AC Milan bør han jo forsåvidt være god.

Men allikevel, jeg tror det meste blir tilfeldigheter om han slår til. Hvis han finner seg til rette i klubben og byen og kan konsentrere seg 100% i spillergruppa kan han bli god. Hvis man må bruke mye tid og krefter på å tilpasse seg en ny kultur, er det gjerne ugunstig. Så får vi håpe spillestilen passer til ham også.

Økonomisk sett er vel dette ganske bra. Vi leier en spiller før vi evt. kjøper ham, og han skal sikkert ikke ha så fryktelig mye i lønn(hvertfall ikke 5 mill i året!). I tillegg er han ung. Hvis han slår til og vi kjøper ham, kan han utvikle seg og vi kan selge ham for store penger senere!

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f