Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 19 aug 08, 16:04

[quote=HotDream]

[

Å forhandle om ny kontrakt og å komme med krav er jo ikke feil. Å gå ut i media å kalle FFK-ledelsen for jævla amatører og true med å ikke spille flere kamper fordi man ikke får innfridd krava vitner om i beste fall lite vett og mangel på folkeskikk. Nå er det vel ikke noe krav til at fotballspillere bør ha noe særlig IQ, det ser vi jo også at noen av dem ikke har. Og lojaliteten er som ventet bare til egen lommebok.
Lurer på hvor mye "støtte" Kasey vil få om han går ut i media med hva han forlanger og hva han er tilbudt.....? Er kravet så rimelig som han tydligvis mener så burde han jo si oss hva det er for om mulig å få litt sympati og støtte. Det vil nok ikke skje og grunnen kan jo være at han nok forstår at han har lagt lista høyt.....

[/quote]

Jeg synes faktisk det hadde vært helt på sin plass jeg, at fotball og hockeyspilleres lønn hadde vært offentlig. Det er "vi" som betaler dler av lønna, for uten oss på tribunen, kunne man ikke driftet klubbene på det nivået som nå gjøres.

Hvorfor skal det være så hemmelig? Alle vet omtrent hve ne industriarbeider tjener, eller en sykepleier. Til og med statsministerens lønn er offentlig.

Er f.eks lønnsbudsjettet til FFK hemmelig? Det greieste hadde vel hvert noe ala en tariff også for fotballspillere? Etter ansinitet, antall startede kamper, antall landskamper osv.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340