Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 19 aug 08, 11:56

Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Denne saken engasjerer tydeligvis sterkt. Jeg lar meg rive med selv. Men det bør være klart for de fleste at det finnes gode argumenter på begge sider av gjerdet her. Jeg har mest talt spillerens sak i mine innlegg, og det har noe å gjøre med at jeg ikke ser så mange som gjør det. Selv om flere ser sakens to sider.

Har Werhman virkelig spekulert i støtte fra fansen, som Demokraten hevder, så kan han i alle fall tipses om at det er minst én anonym medgangsupporter som støtter ham. Da blir han sikkert glad. Cool

Å forhandle om ny kontrakt og å komme med krav er jo ikke feil. Å gå ut i media å kalle FFK-ledelsen for jævla amatører og true med å ikke spille flere kamper fordi man ikke får innfridd krava vitner om i beste fall lite vett og mangel på folkeskikk. Nå er det vel ikke noe krav til at fotballspillere bør ha noe særlig IQ, det ser vi jo også at noen av dem ikke har. Og lojaliteten er som ventet bare til egen lommebok.
Lurer på hvor mye "støtte" Kasey vil få om han går ut i media med hva han forlanger og hva han er tilbudt.....? Er kravet så rimelig som han tydligvis mener så burde han jo si oss hva det er for om mulig å få litt sympati og støtte. Det vil nok ikke skje og grunnen kan jo være at han nok forstår at han har lagt lista høyt.....


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340