Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 18 aug 08, 22:57
Endret: 18 aug 08, 22:58
Endret av: FlightOfTheRat

Intet galt i at Demokraten tyr til sterke ord. Det er Wehrman selv som har lagt opp til det.

Men enkelte ting i Demokratens utblåsning holder likevel, språkbruk til side, et ganske lavt nivå. Spesielt reagerer jeg på dette her: "De har svært godt betalt for å jobbe 2-3 timer pr. dag pluss kamp i helgen."

Er det kunnskapsløshet? Misunnelse? Eller bare et utslag av at følelsene kan ta overhånd selv for en profesjonell journalist?

Hvis spillerne i FFK ikke skal lønnes for mer enn 2-3 timer pr dag (pluss kamp i helgen, hvis de er så heldige å få lov til å spille) - og det altså ikke skal forventes at spillerne setter av mer av tiden sin til FFK enn dette, så har jeg en ganske klar oppfatning om hvilket nivå FFK vil være på ganske snart. Og det er langt fra toppen i TL.

Kanskje også Demokraten trenger å henge med i svingen, og ikke forvente at FFK skal drives som om klubben fremdeles spilte bortekampene sine mot Årvoll IL?

Denne saken engasjerer tydeligvis sterkt. Jeg lar meg rive med selv. Men det bør være klart for de fleste at det finnes gode argumenter på begge sider av gjerdet her. Jeg har mest talt spillerens sak i mine innlegg, og det har noe å gjøre med at jeg ikke ser så mange som gjør det. Selv om flere ser sakens to sider.

Har Werhman virkelig spekulert i støtte fra fansen, som Demokraten hevder, så kan han i alle fall tipses om at det er minst én anonym medgangsupporter som støtter ham. Da blir han sikkert glad. Cool

---------------------------

Har man sagt a
har man sagt a.
- Jan Erik Vold


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340