Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 18 aug 08, 13:37

Opprinnelig postet av HotDream

Selg Kasey for så mye penger som mulig. Da ser vi hva han er verdt i markedet. Er han verdt så mye som han selv tror så skulle vi få en god haug med penger for ham, og så kan han begynne å bråke i sin nye klubb slik han har gjort i alle de andre klubbene han har vært i her i landet...

Hvis Kasey krever noe som går radikalt utover den lønnspolitikken som FFK har lagt seg på mener jeg helt klart at vi må si nei, og eventuelt la ham gå.

Det som er utrolig viktig er imidlertid at Kasey fikk kjenne alle detaljene omkring dette med lønn i FFK når han kom til klubben, hvordan lønnsforhandlinger foregår, hva man kan kreve, på hvilket grunnlag osv. For da blir det mye lettere å si "beklager, Kasey, men nå går du utover det mandatet vi har".

Jeg tviler på at FFK hadde en uttalt og klart definert lønnspolitikk når Kasey kom til klubben, og jeg tviler på at han ble behørig informert om dem, hvis de fantes.

Da står vi tilbake med en situasjon hvor Kasey bruker de midlene han kan for å få høyere lønn, og klubben blir litt opprådd fordi dette kommer litt overraskende, og fordi klubben sannsynligvis har uklare rammer i første omgang. Dette er ikke Kaseys skyld, og det bruker han nok for det det er verdt. Og jeg forstår ham, absolutt.

De som tror FFK-spillerene er i FFK fordi de elsker FFK kan ikke uttale seg i denne saken, for det er bare ikke sånn verden er...

Du mener at Kasey er vanskelig, men jeg mener at klubbene har uuttalte rammer for lønn og forhandlinger. Så kan man diskutere om høna eller egget kom først.

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340