Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Jaak

Bedriftsspiller
Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 8

Lagt til: 16 aug 08, 22:00
Endret: 16 aug 08, 22:10
Endret av: Jaak

Hvor har det blitt av dem som blør for drakta? Nå er det bare dem som blør for drakta hvis de blir betalt nok!

Jeg setter store spørsmålstegn ved lagfølelse, klubbfølelse, integritet og respekt for supportere hos mange av spillerne våre.

Folk som setter seg selv før laget har ingenting i FFK å gjøre. Sitter man på en kontrakt som går ut i 2009 må spilleren forholde seg til det. Alle skal selvfølgelig få lov til å reforhandle underveis, men om klubben ikke vil innfri vanvittige krav helt uten videre, skal man faan ikke løpe rett til media å sutre. Og spesielt ikke om man er kaptein. Jeg har vært en kjempe fan av vår kaptein helt frem til nå, men jeg blir oppgitt og skuffet over mentaliteten til både Kasey og andre på laget.

Dere er voksne, profesjonelle og ikke minst representanter for klubben og byen, slutt og oppfør dere som drittunger og gjør jobben deres.

Den uroen dette utvilsomt skaper har antageligvis akkurat kostet oss en semifinaleplass i cupen, og vil sann mine ord koste oss en medajeplass i serien i løpet av kort tid også!

---------------------------

Tiffarna hei!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f