Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 16 aug 08, 18:56

Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Men det kan muligens tenkes at det er en og annen i FFK-systemet som trenger et lite kurs i hvordan en toppklubb skal drives idag også. Ikke at jeg tviler på at det er dyktige folk i klubben, men så lang erfaring med å leke toppklubb har man vel med all respekt ikke. Eller?

Jeg synes det er vel ofte en hører spillere klage over amatørmessige forhold i FFK. Selvsagt er det mulig at alle disse spillerne bare er teite, men jeg vet egentlig ikke. Det er vel også mulig at en og annen spiller en gang i blant kan ha et poeng også.

Av alle rykter og spekulasjoner som er i gang om dagen så håper jeg aller mest at dette med Semb går i boks. FFK trenger sårt en sportslig sjef som vet hva moderne toppfotball handler om. Og som har pondus nok til å sette både styret og spillere på plass, alt etter hva som trengs.

Her er jeg litt enig med deg, Flight. Det er litt vel mye røk her nå til at det ikke er en liten askebegerbrann, i alle fall...

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f