Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 16 aug 08, 16:48

Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Opprinnelig postet av stjernengutt

Helt enig Dracula. Dette må i så tilfelle gå begge veier. Da burde kaptein Wherman også ta til orde for at en spiller som Fofana redusere sin lønn, kanskje tilsvarende det Kasey krever i økning. På den måten går jo kabalen opp. Alt bør være utifra prestasjon, hva man skriver på en jvla papir for 12 mnd siden betyr ingenting

Av med kapteinsbindet  og på benken med han synes jeg.

 

Jeg er totalt og 100% komplett uenig. Hvem som skal være kaptein, og hvem som skal spille og sitte på benken osv, det skal treneren avgjøre utelukkende på grunnlag av sportslige kriterier. Intet annet.

Jeg kan forstå de som er kritiske til Wehrman her (jeg er ikke nødvendigvis enig, men det er en annen sak), men jeg håper inderlig at dagens FFK klarer bedre enn å blande sammen sportslige og utenomsportslige forhold på den måten som ganske mange tar til orde for her.

Så lenge Wehrman har kontrakt med FFK og er den beste spilleren i sin rolle så skal han spille. Punktum.

Så får dere som misliker Wehrman pga dette heller brenne plakatene med ham, eller den signerte trøya eller hva som helst.

Forslaget om å frata ham kapteinsbindet og også bare latterlig. Skulle laget velge kaptein etterr hvem som er flink eller ikke flink til å velge når han skal snakke med avisene?

Det er fremdeles ikke bare lett å komme til Fredrikstad og være god til noe som helst. Med mindre man gjør som Raijo - holder kjeft om alt og drar på fisketur ved enhver anledning.

"Så lenge Wehrman har kontrakt med FFK og er den beste spilleren i sin rolle så skal han spille. Punktum."Det er det jo slett ikke sikkert spilleren selv vil, nei det er godt mulig han sykmelder seg om han ikke får høyere lønn. For han det derimot, leges lysken på uforklarlig vis.

Ja, en ledertype og kaptein synes jeg helt klart må velges ut bl.a. på grunnlag av hvor flink han er til å forholde seg til media. Det er jo svært viktig at han utad setter klubben føre seg selv, og går foran som ett godt eksempel mener jeg.

Kommer aldri til å ha plakat av ene eneste spiller på veggen eller andre steder. Ei heller har jeg noen signerte drakter, ikke usignerte heller for den saks skyld.

Det er vist ikke lett å hverken være lokal å bli helt i egen by, eller komme utenifra i følge enkelte som forsvarer alt. Det synes jeg heller ikke det bør være. De har alle som en i tippeligaen, en riktig så hyggelig lønn, og det bør være rom for noen forsakelser eller bånd på seg selv. Man bør ikke søke å skade klubben i den fasen vi er i nå hvertfall.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f