Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 16 aug 08, 10:12

Opprinnelig postet av Jon Syversen

Hvor mye koster en lyske? Wehrman må ha en unik lyske, ettersom et bedre kontraktsforslag vil helbrede skaden. Får han ikke bedre kontrakt, så må han sykemelde seg. Vi må kreve at klubben må bla opp, for jeg synes ikke FFK skal være så hjerteløse at de lar et menneske få vondt i skrittet bare på grunn av noen millioners skyld. En god helbred er verdt mer enn penger. Terje Høili, nå må du reagere! Kan du sove godt om natten hvis du vet at et ungt menneskes helse og liv står på spill? Gi mannen hans 30 lyskepenger sånn at han blir frisk. Wehrman er illojal overnfor klubben når han går ut i media og kritiserrer ledelsen. Wehrman er barnslig når han bruker "gå ut i skogen og dø"-argumentasjon i forhold til lysken sin. Wehrman er illojal og et dårlig forbilde de andre spillerne når han som kaptein viser slike holdninger som han gjør. Wehrman utnytter tabellposisjonen og sin egen suksess i FFK med å bruke utpressningsmetoder ovenfor klubben, og regner kanskje med at fansen vil ta hans parti fordi han er så uunnværlig. Men han regnet kanskje ikke med at vi ikke har et like kynisk forhold til klubben og fotballen som han har. Jeg håper jeg slipper å se kapteinsbindet på australieren i kveld. Hvis Wehrman fortsetter å fjolle og syte, så kan han dra hjem til Australia og gå opp ned og drikke vassent øl. 

Godt sagt, Jon!

Han er den spilleren jeg har verdsatt mest på banen. Veldig skuffende å se denne type utpressingsteknikk brukt av han for å skvise mer penger ut av FFK. Frown

La Barsom eller Totte ta over kapteinsbindet.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340