Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ecupeventyrsnart

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jul 05
Innlegg: 263

Lagt til: 15 aug 08, 23:38

Helt enig, dritt lei sutringa jeg og. Lønnsforhandlinger i media, helt amatør. "Odd kampen kan bli min siste" Hallooooo...selv om du er fra Australia så har du vel hørt om kontrakt?? Den går ikke ut før i 2009.  Hvis han går fra kontrakten må han enten betale x-antall kroner i vederlag, som FFK godtar, eller miste spillerlisensen sin i FIFA.

Han kan selvsagt velge å legge opp, men det gjør han nok ikke med den lønna han har for den er fortsatt bra for en spiller som ikke er landslagsaktuell for Australia engang. Greitt at han er god for Fredrikstad, men han har sin peak nå, og vil ikke være interessant for store klubber i europa da han ikke kan selges videre for noe særlig og ikke vil han utvikle seg videre.

Og alle sa det ville gå til h.. når vi solgte Tarik, vel det så ikke sånn ut mot TIL og da var vi tom uten Gardar.

FFK har for en gangs skyld en ganske bred spillerstall med talentfulle spillere som ønsker å blø for drakta så jeg er ikke så bekymret. Og jeg er ganske sikker på at vi får på plass noen gode spillere i overgangsvinduet uansett.

Sier ikke at man ikke skal strekke seg for å få resignert med Wehrmann, men ikke for enhver pris. Han må uansett spille ut kontrakten sin hvis ikke FFK ønsker å selge så denne sesongen vil han nok ikke få gå.

Virker som flere og flere fotballspillere tror en kontrakt bare er ett tegnepapir som ikke betyr noe og at de kan sutre seg ut av en skriftlig kontrakt. Verrste er at de klarer det mange ganger og.

Og er faktisk enig at Wehrman burde vært fratatt kapteinsbindet, å gå ut i media på den måten er ikke verdig en kaptein og gjør ikke noe annet enn skade for klubben, det kan også gjøre det vanskeligere å få nye spillere til klubben.

Kanskje Wehrmann er ekstra forbanna fordi han har hørt de skal kjøpe en backup til plassen hans, en som er god nok til å overta den?? ;)

Time will show!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340