Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 15 aug 08, 22:24

Når du nevner Stabæk, så må jeg innrømme at jeg ikke har fulgt dem så nært siden de rykket opp. Men i etterpåklokskapens lys, om ikke annet, så ser jeg jo at det Sabæk har gjort siden opprykket er forbilledlig, måten de har kjøpt spillere billig som har blitt gode, og det vil i grunnen være helt fortjent om de vinner gull i år. Skjønt da tror jeg større ligaer får øynene opp for Alanzinho, og når Nannskog legger opp så er halve dagens Stabæk borte. Samtidig ligger alle andre lag i TL og vaker. Fremtiden ligger åpen for FFK om de gjør de rette grep nå.

Trådstarter har helt klart et poeng. De som styrer FFK har flere hensyn å ta enn de spillerne som forhandler om indivduelle kontrakter.

Samtidig forstår jeg Wehrman. Da han kom til FFK var det tross alt med noe betingede forventninger. Han kunne floppet (f.eks pga for mye arbeidspress under kamp...), fått lite til å stemme, pådratt seg røde kort i fleng og sittet mer på tribunen enn han var på banen. Australiern spiller på små marginer. Men han har blitt en suksess. I dag er han masten i laget som holder seilet oppe. Det vet han selv, det vet FFK. Og det setter ham i posisjon til å forhandle om kontraktsforhold. Det er intet uvanlig eller rart eller feil ved det.

En annen ting er jo om slike forhandlinger hører hjemme i media. På det punktet skal jeg i alle fall bøye meg i støvet for måten FFK har taklet dette så langt.

Så håper jeg dette ender med en løsning som alle parter er fornøyd med.

 

 

---------------------------

Har man sagt a
har man sagt a.
- Jan Erik Vold


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340