Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 14 aug 08, 15:58
Endret: 14 aug 08, 15:59
Endret av: BøgeJon

Opprinnelig postet av endre

Fra artikkelen: Sammenstøtet skal ha skjedd under brua i Fredrikstad i forbindelse med kampen mellom de to lagene 13. juli i år. I en e-post fra «Brigade RødHvit» benektes det imidlertid at de skal ha deltatt i sammenstøtet.

Dette er hva bønna skrev: Ok, her må det litt opprydding til. Som det allerede står på vår hjemmeside, så tar vi avstand fra episoder som har vært å finne på nettet i dag. Vårt fokus er 100% på det tribunemessige, hvor vi ønsker å bidra på best mulig måte når det gjelder tifo og sang. Vi prøver å bygge opp et godt renomé for det alternative supportermiljøet i Fredrikstad selv om det ikke alltid er like lett, med tanke på våre tidligere sleivete uttalelser og "know it all"-holdninger.

 

Det er faktisk lov å lese hele tråden før man uttaler seg!

På hjemmesiden står det "...BRH som gruppe ikke har noe med dette å gjøre". Det står ingen ting om at det ikke var medlemmer av BRH som var delaktige.

Hvis de som sagt kan avkrefte at noen av deres medlemmer var delaktige skal jeg stoppe og legge meg flat!

 

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f