Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2222

Lagt til: 14 aug 08, 14:58

Nå har jeg aldri sparket fotball, så eksperter; arrester meg hvis jeg tar feil, men for å spekulere litt fra sidelilnjen... denne Vuk skyter altså i 140 km/t??? Det er veldig hardt. Så vidt jeg har skjønt er det ekstremt hardt. Såvidt jeg også har skjønt så kreves det temmelig bra teknikk for å skyte så hardt. Spørsmålet mitt er så om det overhodet er mulig å ha så god teknikk på akkurat en slik detalj, men samtidig være ubrukelig på alt annet? Altså, kan man ikke nærmest gå ut fra at Vuk er en ganske god venn med ballen, når han har slike ekstremferdigheter inne?

I det minste at han har et visst potensiale?

140 km/t... Ahlsens klassiker holdt ca 100, Carlos' berømte suser ca 125.

Husker jeg måtte nevne det da Obafemi Martins presterte 142 km/t fra stillestående for Newcastle i fjor vinter... men da snakker vi om en toppscorer fra Serie A som ble kjøpt for 10 millioner pund.

Jeg synes i alle fall det høres lurt ut å sjekke ut nærmere hva som bor i denne Vuk.

---------------------------

Har man sagt a
har man sagt a.
- Jan Erik Vold


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f