Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 14 aug 08, 02:27
Endret: 14 aug 08, 06:48
Endret av: denialsander

Opprinnelig postet av PlatinumCruiser

Ehm..

Har det gått ut over noen som ikke ønsket å være med? Nei, overhodet ikke. Dette var avtalt på forhånd, og slossingen fulgte til og med visse regler. Det blir nesten som boksing/kick-boksing osv., man møter opp for å sloss - under visse regler. Den eneste forskjellen er at her er det flere personer.

Jeg ser egentlig ikke problemet. Om disse personene har lyst til å skade hverandre, kjør på!

Dere mener det er problematisk fordi disse personene ved siden av å sloss er FFK-Supportere. Vel, det påvirker da på ingen måte FFK at disse personene sloss på fritiden. Jeg tipper at det under hver FFK-kamp er boksere på tribunen, skal vi nekte de adgang på stadion og?

Det finnes sikkert også mange former for kriminelle som gjennom tidene har fulgt FFK fra tribunen, men det driter vel jeg lang marsj i.

Slutt nå å bry dere om BRH og slike utenomsportslige ting.

 

Jeg har aldri nevnt BRH eller PH eller andre grupper. Det jeg mener er at dette er et problem. De som driver med boksing gjør dette under kontrolerte forhold. De som møtes i forbindelse med en kamp gjør det ikke, selv om man sier at man har regler. Det er ikke mye som skal til før det kommer ut av kontrol, hvem skal da rydde opp. har man dommere fra klanen for eksempel som går mellom, nope. Dette kan fort gli ut og se hvordan det var og er i england. Vil du seriøst ha det slik i norge så har du er merkelig oppfattning av hvordan et samfunn bør være


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340