Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

PlatinumCruiser

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 14 aug 08, 02:16
Endret: 14 aug 08, 02:23
Endret av: PlatinumCruiser

Opprinnelig postet av mysthical

Håper virkelig disse parasittene som ikke fortjener å leve blir tatt. Driter i hvilke personer dette er og hvilke grupper de kommer fra. Det er nå tydelig at FFK som klubb har fått et meget alvorlig problem som må løses snarest.

Håper litt på at det blir samme regler som i England. Altså at disse drittsekkene som blir tatt må levere inn sine pass når landslaget skal spille kamper i utlandet eller når det er europacup kamper og at de blir utestengt fra alle stadioner i Norge på livstid. Det er ikke akkurat så kult å få en sann dom og at man da må levere fra seg passe et par ganger i året.

Dette er et stort problem for fotball Norge og må tas på alvor. Slike duster finnes dessverre og de mangler hjerne så går ikke ann å diskutere med de. De må rett og slett bare låses inne for resten av livet.

Ehm..

Har det gått ut over noen som ikke ønsket å være med? Nei, overhodet ikke. Dette var avtalt på forhånd, og slossingen fulgte til og med visse regler. Det blir nesten som boksing/kick-boksing osv., man møter opp for å sloss - under visse regler. Den eneste forskjellen er at her er det flere personer.

Jeg ser egentlig ikke problemet. Om disse personene har lyst til å skade hverandre, kjør på!

Dere mener det er problematisk fordi disse personene ved siden av å sloss er FFK-Supportere. Vel, det påvirker da på ingen måte FFK at disse personene sloss på fritiden. Jeg tipper at det under hver FFK-kamp er boksere på tribunen, skal vi nekte de adgang på stadion og?

Det finnes sikkert også mange former for kriminelle som gjennom tidene har fulgt FFK fra tribunen, men det driter vel jeg lang marsj i.

Slutt nå å bry dere om BRH og slike utenomsportslige ting.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340