Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 14 aug 08, 01:02

Ok, her må det litt opprydding til. Som det allerede står på vår hjemmeside, så tar vi avstand fra episoder som har vært å finne på nettet i dag. Vårt fokus er 100% på det tribunemessige, hvor vi ønsker å bidra på best mulig måte når det gjelder tifo og sang. Vi prøver å bygge opp et godt renomé for det alternative supportermiljøet i Fredrikstad selv om det ikke alltid er like lett, med tanke på våre tidligere sleivete uttalelser og "know it all"-holdninger. Vi har det siste året konsentrert oss om å være en gruppe som ikke kun maser på et forum, men i stedet prøver å leve opp til det målet vi har satt oss, nemlig det å være en viktig bidragsyter til Fredrikstad Fotballklubb når det gjelder god stemning på Stadion. Jeg vil også si at vi til dels har klart å nå det målet, selv om vi dessverre har tråkket på noen tær i mellomtiden.

Jeg håper at debatten vil holde seg så saklig som mulig. Personlig vil jeg bidra minimalt i denne tråden, da jeg ikke ønsker at debatten skal gå over stokk og stein og til slutt ende opp i en parodi som så mange tråder tidligere.

 

 

---------------------------

Burn in hell, por favore..


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340