Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 11 aug 08, 23:55

Hvis Roger Nilsen syntes TIL spilte en skikkelig god kamp og at de tapte pga dommern synes jeg han bør finne seg noe annet å gjøre.

Det ser nå ut som om TIL er gode mer på tross av sin trener enn på grunn av. Totalt useriøs.

Jeg tipper Edvartsen var litt "ute etter Ramovic", siden han kjefta og smelte, var usympatisk, lot som om han bestemte alt i egen sekstenmeter.

Raymond er akkurat så liten at han kan stå foran Ramovic uten at noen mistenker ham for å hindre Ramovic, og når Ramovic er komplett idiot og tror han kan få lov til å dytte folk på den måten... Hehe, det er jo skjebnens ironi at de faller for eget grep, for å si det rett ut.

TIL er nok et av de mest hardtspillende laga akkurat nå, og det kom til syne i kort-protokollen også. Akkurat kortene kan ingen klandre Edvartsen for, for her ble det spilt på grensen i svært lange perioder. I en periode ble TIL avblåst for frispark sånn ca hvert 15 sekund, og det skulle fire gule kort til før de skjønte at de gikk over streken...

Nei, fytterakkern, dette TIL-laget tar ikke norsk fotball videre. Om de gjør det så er det fordi alle de andre laga lærer seg å spille mot presslag med knalltøffe taklinger.

Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen: Norsk fotballs framtid ligger verken i pressfotball med knalltøft fysisk nivå, afrikanske spillere eller rike onkler. Norsk fotballs framtid ligger i rask, teknisk fotball, utvikling av egne spillere,  og bærekraftig langsiktig økonomisk tenkning.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340