Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 11 aug 08, 22:40

Opprinnelig postet av PlatinumCruiser

Opprinnelig postet av MLarsen

Opprinnelig postet av GurrBass

Tegström er vaksinert mot å score.. Barsom slår en fantastisk pasning bak forsvaret og Tegström har bare å bredside den i mål.... Makan!!!


Så også no tragisk på tribunen,nei ikke at TIL-fansen viftet med sedler,men at en person fikk behandlig.. Håper virkelig at det går/gikk bra i den situasjonen...


Iflg Radio Fredrikstad tror de det gikk bra med personen. Foreldra mine satt bare noen meter unna og personen pustet når de gikk fra stadion.

 

Godt å høre. Flott å se at hjelpen kom så fort til.

Overraskende godt nytt isåfall. Skjedde rett ved siden av oss, og mannen så totalt livløs ut, et skremmende syn som ikke så ut til å ha noe hyggelig utfall:-(

 

Ser at Piroja står med karakter 3 i dagens kamp på VG.nett. Enten har de sett en annen match enn meg, ellers så er jeg totalt blottet for noe som helst kunnskap om fotball!!! Er det mulig. Etter min mening en gigant i dag igjen, sammen med spesielt Kasey, og tidvis Barsom i annen omgang!

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340