Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 04 aug 08, 12:57

Opprinnelig postet av denialsander

Som jeg skrev i posten over: VIF skapte jo ingenting. Og De kjørte jo ikke noe som helst heller. De var passasjer på FFK-toget som desverre var lite effektive og ikke drepte kampen.

Slik jeg ser det ville et slik bytte vært skuffende, fordi det var ingenting som tyda på at VIF skulle få til noe som helst. Noe de egentlig ikke gjorde heller - bortsett fra en langpasning, hodestøt og volleyskudd...

Uansett, slike ting som lange baller er jo naturlig når det tikker mot sluttminuttene og man må lempe opp ballene for å få et mål, mener ffk kunne vært bedre rusta hvis de hadde spillt med en ekstra forsvarspiller de siste 10-15 min.

Dette sa jeg forøvrig mens kampen pågikk at jeg ønsket vidar martinsen inn i steden for tegan når det var spillt rundt 75 min.

 

---------------------------

En spiller som Hans Erik Ramberg, som var fotballinvalid for to år siden, fikk lov til å kjøre rundt med midtbanen vår. Da er det noe fundamentalt galt-Kjetil Rekdal


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340