Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 03 aug 08, 11:40

Opprinnelig postet av HotDream

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av HotDream

Sammenligner du Tegan med Helstad? God bedring....

Jeg påpeker at den notoriske målscoreren Helstad på langt nær scorer på alle 100% sjansene han får. Da blir det kanskje i overkant å kreve det samme av Tegstrøm.

Ser ikke at det noe galt i å sammenligne 2 TL spisser?

Nei, Helstad setter ikke alle sjansene, men scorer 15-20 mål hver sesong. Tegstrøm har aldri vært i nærheten av å score 15 mål i noen proffesjonell liga

Ikke noe galt i å sammenligne 2 TL spisser, selv om den ene er reserve i FFK og den andre nettopp har blitt solgt til utlandet for en "hyggelig"pris og som med 12 kamper i TL i år har scoret mer enn Tegan har gjort siden han kom til Norge (ihvertfall nesten) .
Jeg er spent på din konklusjonen av sammeligningen.......

Tegan skal være glad om han klarer scorer 15-20 mål i 2 div.

Jeg ble meget skuffet når FFK hentet Tegan i fjor. FFK motiverte den gang kjøpet med at det var for dyrt å kjøpe en som hadde slått til i Tippeligaen. FFK kjøper spillere de ser potensial i.

Da burde de heller satset på en yngre spiller sier nå jeg. Jeg er ikke overrasket at Sandefjord`s benkfyll ikke slår til i FFK...for å si det sånn Foot in mouth

Jeg skulle likt å sett om noen av de 4 store lagene i PL hadde kjøpt benkfyll på 28-29 år  i Derby.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340